برگزاری کارگاه نقاشی «زیارت رنگ‌ها» با موضوع اربعین در مشهد امامی‌راد: طرقبه‌شاندیز دایه مهربان‌تر از مادر نمی‌خواهد | گسترش مشهد به سمت طرقبه‌شاندیز معضلات فراوانی درپی دارد اجرای ۱۳۰ هکتار پارک، هسته مرکزی شهر مشهد را به ارتفاعات جنوب وصل می‌کند شهروند خبرنگار | درخواست امتداد خط ۴ قطارشهری مشهد تا میامی + پاسخ فرماندار مشهدمقدس: امروز در نقطه‌نقطه شهر، پروژه فعال وجود دارد شهردار مشهدمقدس: بوستان جهان‌شهر، بزرگ‌ترین پارک شهر است پروژه جهان‌شهر؛ مهم‌ترین دستاورد دوره ششم مدیریت شهری | احداث ۱۳ پارک ویژه بانوان در مشهدمقدس درباره مزرعه تاریخی «سرده» و قناتی که مشهدی‌ها را سیراب می‌کرد امیر آذریان: هرکس برای شهدا قدم بردارد، به امنیت کشور کمک می‌کند شهردار منطقه۸ مشهد: اجرای پروژه‌های عمرانی در اراضی پادگان، حاصل تعامل ارتش با مدیریت شهری است گلایه ساکنان محله مهرآباد مشهد از انسداد یک پُل تشکیل ۶ کمیته تخصصی برای استقبال از زائران دهه آخر صفر در مشهد آغاز عملیات اجرایی فاز یک بوستان ۲۵ هکتاری جهانشهر در مشهد + فیلم ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، بولوار وکیل‌آباد و میدان فلسطین در مشهد | فوت عابر پیاده در تصادف با کامیون (۳۱ تیر ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۲۱۰۹ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۳ خودروی متخلف توقیف شدند (۳۱ تیر ۱۴۰۳) مرکز فرماندهی آتش نشانی و مدیریت بحران مشهد ساخته می‌شود دیدار هیئت عالی شهرداری مشهد با نماینده مقام معظم رهبری در کشور عراق نمایشگاه بین‌المللی پرچمدار دیپلماسی اقتصادی مدیریت شهری مشهد است
سرخط خبرها

اجرای تقاطع غیر همسطح مصلی، اتصال بدنه کم برخوردار و توسعه یافته

  • کد خبر: ۲۶۳۱
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۲
اجرای تقاطع غیر همسطح مصلی، اتصال بدنه کم برخوردار و توسعه یافته
شهردار منطقه ۶ مشهد گفت: تقاطع غیر همسطح مصلی با هدف اتصال بدنه کم برخوردار و توسعه یافته منطقه ۶، احداث می‌شود.
به گزارش شهرآرا نیوز، حجت الله حیدری اظهار داشت: اتصال سامانه «سجا» مرکز ارتباط مردمی ۱۳۷ با سامانه اتوماسیون اداری شهرداری «گام»، به صورت آزمایشی از منطقه ۶ شهرداری آغاز شده است که نشان دهنده آمادگی زیرساخت‌ها در این منطقه، برای تقویت پاسخگویی به درخواست‌های مردمی است.
وی افزود: ابلاغ شهردار مشهد مبنی بر اینکه «پیام‌های مردمی ۱۳۷ همانند دستور مستقیم شهردار مشهد است»، در راستای شعار شورای پنجم، یعنی همان پاسخگو بودن به شهرندان است که اعتقاد داریم این پاسخگویی باید به صورت عملی و با عمل به وظایفی که بر عهده داریم باشد.
شهردار منطقه ۶ مشهد خاطرنشان ساخت: این دستور شهردار مشهد، جای هرگونه بهانه را از حوزه‌های مختلف شهرداری برای پاسخگویی و انجام درخواست‌های مردمی ۱۳۷ گرفته است.
حیدری ادامه داد: در منطقه ۶، با تفویض اختیارات ویژه به حوزه‌های مختلف، از آن‌ها خواسته ایم که با جدیت بیشتر از پیش، پیگیر پاسخگویی و انجام درخواست‌های مردمی ۱۳۷ باشند و در این حوزه با کسی نیز تعارف نداریم. ملاقات عمومی با شهردار منطقه هم، تمام وقت برای شهروندان میسر است.
وی با بیان این مطلب که در سال جاری، بهار افتتاح پروژه‌ها در منطقه ۶ را داشتیم، اذعان داشت: با کار ویژه، پارک امید به مساحت ۷ هکتار و پارک خطی بین شهرک رجایی و باهنر نیز به مساحت بیش از دو هکتار در سال جاری به بهره برداری رسید. همچنین معبر ۱۸۰۰ متری بین این دو شهرک با عرض ۱۰ متر، آسفالت شد.

حیدری گفت: حدفاصل جاده طرق و شهرک شهید باهنر هم که مورد درخواست تعداد زیادی از شهروندان بود به طول بیش از یک هزار و ۸۰۰ متر و با عرض ۸ متر، آسفالت شد و خواسته ۱۰ ساله شهروندان به سرانجام رسید.
وی تصریح کرد: باند شمالی حد فاصل شهرک رجایی و باهنر هم با زمانبندی ۷۰ روزه، از ۲۵ خردادماه سال جاری آغاز شده و تا ۲۸ روز دیگر به بهره برداری خواهد رسید. همچنین پیگیر پروژه بزرگ تقاطع غیرهمسطح مصلی هستیم که تنها مشکل آن، حذف از طرح جامع چهارم بود که این موضوع نیز به زودی به تصویب کمیسیون ماده ۵ خواهد رسید، زیرا با تاکید و توجه ویژه شهردار مشهد و اعضای شورای شهر همراه است.
شهردار منطقه ۶ تاکید کرد: با اجرای این پروژه، اتصال بدنه کم برخوردار منطقه شامل شهرک رجایی، باهنر، شهرک آقا مصطفی خمینی، عمار یاسر، شهرک شیرین و ... به بدنه توسعه یافته برقرار شده و موجبات توسعه سرمایه گذاری در این محدوده را فراهم خواهد ساخت و عملا یکی از اهداف این دوره از مدیریت شهری نیز محقق می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->